czwartek, 28 marca 2013

Wielkanocnie

Misiaki kochane moje wszystkie :***
Całuje wszystkie mordki, co do jednej:)

Życzę wam spokojnych Świąt. Żebyście się zrelaksowali, odstresowali i chociaż na chwilę zapomnieli o wszystkich problemach (nie tylko włosowych). Dużo ciepła, bo zapewne tak jak ja, macie już maksymalnie dość takiej pogody. Mam tylko nadzieję, że na dyngusa nie będziemy się obrzucać śnieżkami;)

Mnie jutro czeka 6h podróży pociągiem + godzina jazdy z dworca do domu. Tragedia. Jeżdżę tak już 10 lat, ale nadal jak mam w planach wyjazd do domu to cierpię prze-okrutnie na samą myśl o podróży. 1/2 czasu który przeznaczyłam na wyjazd spędzę w trasie! 

hehe, znalazłam zdjęcie sprzed 2 lat. Kto u was chodzi z koszyczkiem? W mojej rodzinie zostałam wydelegowana do tego ja! Chociaż o dziwo, w zeszłym roku poszedł ze mną mój Młody, czym muszę przyznać sprawił mi dużą radość:)

6 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt!:) Dużo uśmiechu na twarzy, ciepłej, rodzinnej atmosfery i pozytywnej energii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mastiffku, życzę Tobie tego samego czego Ty nam życzysz. Miłej podróży i kolorowych snów. Zdarzało mi się chodzić z koszyczkiem:)
    Do swojego możesz dorzucić laskę cynamonu;)

    (.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i będzie mastiff-owy koszyk wersja specjalna ;) :*

      Usuń
  3. Miłych, spokojnych Świąt i bezproblemowej podróży. I dużo słodyczy :)
    Sasa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) To dla mnie bardzo ważne, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami.
Anonimki bardzo proszę, podpisujcie się, bo później was mylę:)