sobota, 10 listopada 2012

TAG :)

Zostałam oTAGowana przez Narjemajtkirambofellogen. Jest mi bardzo miło



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Narji:
1.    Kosmetyk, którego zakupu najbardziej żałujesz?
Jedwabiu do włosów. Nie dość, że efekt żaden to jeszcze dostałam po nim uczulenia:(
2.   Na co wydałbyś ostatnie pieniądze?
Na ratowanie moich włosów. To na nie wydaje najwięcej pieniędzy.
3.   Aktualnie niepotrzebne różności-chomikujesz czy wyrzucasz?
Jeśli tylko jest cień szansy, że kiedyś tego użyję - to chomikuję. Jeśli jestem pewna na 100%, że tego nie użyję to staram się komuś oddać. Raczej nie wyrzucam rzeczy które maja dobrą datę ważności i nie są zepsute.
4.     Różowy czy czarny?
Czarny to nie kolor. Czarny to siła:)
5.  Śniadanie z ukochanym, czy kolacja z tajemniczym nieznajomym?
Kolacja z tajemniczym nieznajomym, który zostanie ukochanym ;)
6.     Ulubione kwiaty...
Te, które sama wyhodowałam.
7.     Książka czy film?
Zdecydowanie książka.
8.    Srebro czy złoto?
Srebro.
9.  Horror czy komedia?
Komedia, lubię się po ciężkim dniu odmóżdżyć ;)
10.  Spódnica czy spodnie?
Na co dzień - spodnie
11.  Czego się boisz?
Pająków i głupoty ludzkiej

Pytania od majtkirambo:
1. Czy potrafisz chodzić na wysokich obcasach?
Nie bardzo. Przejść przejdę w miarę dobrze, ale szybko mnie stopy zaczynają boleć.
2. Demakijaż z użyciem wody, czy bez?
Z wodą.
3. Jaka jest Twoja ulubiona herbata?
Taka którą piję jak jestem w odwiedzinach u rodziców.
4. Ulubiony zapach?
Zapach nadchodzących pór roku
5. Największe kosmetyczne rozczarowanie 2012 roku to...
Do każdego kosmetyku podchodzę z dużą rezerwą, więc nie jestem nigdy bardzo zaskoczona, że coś się nie sprawdza.
6. Limitowane kolekcje z Essence / Catrice - czekasz na nie, czy są Ci obojętne?
Obojętne. 
7. Zabieg pielęgnacyjny, który wiesz, że powinnaś wykonywać regularnie, ale tego nie robisz.
Pielęgnacja stóp. Bardzo pękają mi pięty. Jeśli dbam o stopy regularnie, nie mam tego problemu. 
8. Jakie są Twoje 3 ulubione urodowe kanały na youtube?
...nie posiadam
9. Jakie kosmetyki chętnie przywozisz z zagranicy?
Nie bywam za granicą:)
10. Których kosmetyków masz zdecydowanie za dużo?
Szamponów...i dokupiłabym ich jeszcze więcej.
11. Jaki kosmetyk jest bardzo mało popularny, a Twoim zdaniem zasługuje na większą popularność?
Myślę, że jest wiele kosmetyków które są bardzo popularne a ja o tym nie wiem, bo jestem kosmetycznym ignorantem ;) Więc się nie wygłupiam i milczę :)

Pytania od fellogen:
1. Jakiej muzyki słuchasz? Wymień kilka zespołów
Nie mam chyba swojej naj muzyki. Na co dzień chillout. Zespoły do których wracam: Portishead, Massive Attack, Linkin Park, Sepultura (za czasów Maxa). Aktualnie Jamie Woon. 
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Wiosna - budzi się życie
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Bez mydła ;) Pozdrawiam towarzystwo podróżujące komunikacją miejską.
4. Wymień 3 kosmetyki, które aktualnie znajdują się na Twojej wish-liście
  • Podkład z EL, duble wear light
  • Róż, ale jeszcze nie wiem jaki 
  • Tusz, który nie będzie uczulał, którym nie usmaruję się cała podczas nakładania, nie spłynie z oczu po 2h i zrobi z moich rzęs firany...tak wiem, taki nie istnieje, ale i tak go chcę!
5. Czy masz jakiś dzień w tygodniu, w którym robisz sobie małe SPA? Opisz swój rytuał
Dopóki miałam telewizor, była to niedziela wieczorem. Oglądałam 3 seriale pod rząd i w tym czasie zajmowałam się stopami, dłońmi i twarzą. Teraz rozkładam to na kilka dni.
6. Jakie masz pasje, hobby poza zajmowaniem się włosami?
Design szeroko pojęty. Jeśli nie szukam czegoś na temat włosów, to na pewno buszuje w sieci w poszukiwaniu inspiracji. 
Książki, książki :) Najczęściej kryminały i powieści szpiegowskie, sensacyjne.
7. Jakie strony/portale internetowe codziennie odwiedzasz?
Wizaż 
8. Jesteś raczej typem imprezowicza czy domatora?
Raczej domator. To chyba starość już mnie dopadła ;)
9. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem? Czy Twoje zamierzenia się sprawdziły? A może poszłaś w zupełnie innym kierunku?
Chciałam być paleontologiem, adwokatem, chirurgiem, weterynarzem i pilotem. Oczywiście poszłam w innym kierunku.
10. Jakie posty dt. włosów czytasz najchętniej?
Tu nie będzie zaskoczenia. Te dotyczące wypadających włosów, oraz problemów ze skórą głowy.
11. Na co dzień ubierasz się raczej kolorowo czy w stonowane barwy? Możesz w jakiś sposób sprecyzować swój styl ubierania?
Stonowane. Moja koleżanka określiła go kiedyś jako sportowy. Coś w tym jest. Lubię w ciuchach czuć swobodę, luz. Nie lubię ubierać się elegancko. Nie pasuje to do mnie.

Dziękuję dziewczynom jeszcze raz za oTAGowanie.

Moje pytania:
1. Zdarza Ci się kupować kosmetyki  na zapas (np. bo są w promocji)?
2. Douglas czy Sephora?
3. Jaki masz kształt brwi? Naturalny czy wyregulowany?
4. Czy są jakieś perfumy których zapach rozpoznasz wszędzie (np. na innej osobie przechodzącej obok)?
5. Czego najbardziej nie lubisz zimą?
6. Lubisz dostawać kosmetyki w prezencie (np. od na urodziny, Święta od rodziny, znajomych)
7. Czym zmywasz tusz do rzęs i czy Twoje oczy "są" zadowolone z tej metody?
8. Twoje dietetyczne grzechy?
9. Aktorka, piosenkarka (inna osoba publiczna) której włosami/fryzurą  jesteś zachwycona?
10. Miejsce które bardzo chciałabyś zobaczyć?
11. Wolałabyś dostać bon na zakup kosmetyków czy ubrań?

Do zabawy zapraszam dziewczęta:
...pozostałe blogerki które chciałam zaprosić do zabawy już zostały oTAGowane :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie :)
    Mam tak samo z wydaniem ostatnich pieniędzy na włosy, jakoś wszystko inne żyje własnym życiem i mniej lub bardziej się układa, ale te włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gdyby ilość wydanych pieniędzy przełożyć na jakość włosów, to powinnyśmy mieć taką gęstwinę, że grzebień by się w nich gubił. Szkoda, że tak nie jest :(

      Usuń
  2. Dziękuję, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) To dla mnie bardzo ważne, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami.
Anonimki bardzo proszę, podpisujcie się, bo później was mylę:)