czwartek, 22 listopada 2012

TAG:)

Zostałam oTAGowana po raz kolejny, tym razem przez Kasię. Dziękuję, jest mi bardzo miło:)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

1. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Książkę,  kubek kawy i czekoladę. Pełnia szczęścia.
2. W jakim filmie i którą rolę chciałabyś zagrać?
Być jak Tomy Lee Jones w "Ściganym";)
3. Która piosenka opisuje Ciebie?
"Chyba".
4. Gdybyś miała grać w zespole, to na czym?
Oj, ja bym tylko stała i ładnie wyglądała, bo słuchu i talentu do muzyki to nie mam :D
5. Co byś zrobiła po wygraniu szóstki w Totka?
Kupiłabym sobie apartament i go urządziła. No i już by mi na nic nie zostało;)
6. Jaki jest Twój wymarzony zawód?
Mój wymarzony zawód to ten w którym pracuję;) Chciałabym tylko, żeby to co robię bardziej się rozwinęło i nabrało większego rozmachu.
7. Gdzie chciałabyś mieszkać?
W mieście pełnym możliwości.
8. Wolisz zimę czy lato?
Wiosnę;)
9. Gdybyś się dowiedziała, że już się więcej nie zestarzejesz, w jakim wieku chciałabyś się zatrzymać?
Chyba 25 lat :) Nie za stara, nie za młoda
10. Jakie jest najciekawsze miejsce, które odwiedziłaś?
Pewien cmentarz a Austrii (nie pamiętam nazwy miejscowości). Wyglądał jak tajemniczy ogród.
11. Książka, którą mogłabyś czytać bez końca.
Roland Topor "Najpiękniejsza para piersi na świecie". 

Nikogo nie obTAGowuję, bo już chyba wszyscy wzięli udział w tej zabawie:) Ale jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam TU

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:) To dla mnie bardzo ważne, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami.
Anonimki bardzo proszę, podpisujcie się, bo później was mylę:)