czwartek, 18 października 2012

Uriage D.S. Gel Nettoyant - recenzja

Ponieważ dzisiaj już miałam serdecznie dość siedzenia w domu (ostatnimi czasy pracuje w domu, przez co rzadko wychodzę w ciągu dnia), postanowiłam wybrać się w miasto! Akurat było otwarcie nowego sklepu, więc pomyślałam sobie, że pretekst jest. Na otwarcie się nie dostałam, bo okazało się, że nie tylko ja wpadłam na ten sam pomysł, ale jeszcze jakieś 200 dziewczyn a sklep miał 20m2 powierzchni ;)

Więc spotkałam się ze znajomą, a w drodze powrotnej odwiedziłam drogerię. Akurat na celowniku miałam mazidła na buzię, co ostatecznie natchnęło mnie to do napisania o pewnym specyfiku, 3 w 1: do myci buzi, ciała i włosów URIAGE D.S GEL NETTOYANT. Kiedy jeszcze byłam święcie przekonana, że sprawdzą mojego wypadania jest łojotok, znalazłam ten właśnie żel, jako uzupełnienie kuracji, ponieważ niestety, ale skórę buzi też nie mam w najlepszym stanie. Błyszcząca, rozszerzone pory, zaskórniki.

Żel stosowałam dość długo, bo przynajmniej 2 lata. Ja myję buzię żelem  tylko rano, więc opakowanie 150ml starczało mi na ponad pół roku. 

Moje odczucia:
twarz
  • skóry buzi mi nie podrażnił, ale też nie zauważyłam podczas jego stosowania jakiś spektakularnych efektów, nie zmniejszył porów, nie spowodował, że twarz się świeciła mniej w ciągu dnia, chociaż jak teraz go nie stosuję, to mam wrażenie, że rano mam twarz dużo tłuściejszą niż w czasie kiedy go używałam
  • nie powodował u mnie wyprysków, zaczerwienień, a zdarzało się, że po niektórych żelach miałam na twarzy ogromne ropnie, które potrafiły mi schodzić nawet 2 miesiące!!! Oczywiście zawsze lokowały się w najlepszym dla siebie miejscu czyli na czubku mojego nosa!
  • po umyciu buzia jest jednak lekko ściągnięta, ale ja wiem, że nie bez winy jest też woda. Tak czy inaczej musiałam nałożyć później na twarz krem, ponieważ nie lubię tego uczucia, aczklwiek w jego przypadku nie było ono bardzo silne
  • nie mam łuski na twarzy więc nie wiem jak się sprawdza przy takim zaawansowanym ŁZS, ale rozmawiałam dzisiaj z dermokonsultantką w drogerii i powiedziała mi, że dla jej męża  który ma ŁZS ten żel jest bardzo dobry i on go stosuje cały czas
skóra głowy
  • kilka razy umyłam nim włosy i skórę głowy, ale niestety tutaj kiepsko się sprawdził, nie zmniejszył przetłuszczania się skóry ani trochę, ale zanim go użyłam to wiedziałam już od sprzedawcy, że na łojotok skóry głowy jest za słaby
ciało
  • skóra swędziała mnie po myciu jak po każdym innym żelu, więc tutaj rewelacji nie było
podsumowując
  • jeśli go stosować to moim zdaniem tylko na twarz



Dostępność: apteka, drogerie typu Super-Pharm
Cena: regularna, ok. 50,00zł, w promocji (ja zawsze tak kupowałam) ok. 30,00zł

Ponieważ niestety nie posiadam opakowania tekturowego w którym go kupiłam, było to ponad pół roku temu i wtedy nie zakładałam, że może mi być jeszcze do czegoś potrzebne, a na nim był skład, więc muszę się posiłkować internetem:

Skład:
aqua, uriage thermal spring water, sodium laureth sulfate, sodium cocoamphoacetate, butylene glycol, decyl glucoside, sodium chloride, sodium laureth-8 sulfate, zinc coceth sulfate, sodium lauroyl glutamate, sodium methyl cocoyl taurate, sodium myristoyl sarcosinate, coco-glucoside, glyceryl oleate, lactic acid, peg-120 methyl glucoside dioleate, piroctone olamine, magnesium laureth sulfate, sodium oleth sulfate, magnesium laureth-8 sulfate, benzoic acid, copper gluconate, manganese gluconate, magnesium oleth sulfate, coceth-3, phytosphingosine, asiaticoside, ci 42090.

Działanie:
Produkt delikatnie usuwa zanieczyszczenia, reguluje namnażanie się flory bakteryjnej, w znaczący sposób redukuje złuszczanie naskórka, świąd, rumień i podrażnienia pozostawiając skórę gładką i oczyszczoną. 


Skuteczność preparatu zapewniają właściwie dobrane składniki aktywne oraz opatentowany kompleks TLR2–regul w połączeniu z wodą termalną Uriage, bogatą w oligoelementy i sole mineralne (11g/l). Bezzapachowa, nie zawierająca parabenów ani mydła, o naturalnym pH, lekko pieniąca się, bogata w tłuszcze formuła skutecznie oczyszcza skórę dostarczając jej uczucia komfortu. 

Produkt hipoalergiczny, przebadany dermatologicznie na skórze wrażliwej.

Wskazania:
Skóra wrażliwa, zaczerwieniona, łuszcząca się, dotknięta łojotokowym zapaleniem skóry. Do twarzy i całego ciała oraz jako szampon do włosów.

Stosowanie:
jako żel myjący: do codziennego stosowania;
jako szampon: 2-3 razy w tygodniu

skład oraz działanie, źródło: LINK
wskazania i stosowanie, źródło: ulotka


2 komentarze:

  1. http://iitv.info/dexter/
    Po kliknięciu w odcinek na nowej stronie zjeżdżasz na sam dół prawie i po środku nad reklamami będzie " zobacz linki do pozostałych hostingów". klikasz i otwiera się kolejna strona i wybierasz link z lektorem czy napisami i gotowe :) Na niektórych jest limit czasowy, ale wtedy wchodzisz w kolejny link i oglądasz dalej :) ważne żeby zamykać wyskakujące reklamy, zanim klikniesz na coś, bo przekieruje na reklamę ;/ Ale poradzisz sobie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) To dla mnie bardzo ważne, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami.
Anonimki bardzo proszę, podpisujcie się, bo później was mylę:)