piątek, 7 września 2012

I jest: Loxon. Witamin Novophane które wczoraj dermatolog mi poleciła niestety nie udało mi się nabyć. O dziwo nie mieli ich w Super-Pharm.  Przyzwyczaiłam się, że u nich zawsze wszystko dostanę. A tu Ci zaskoczenie. Trudno, po weekendzie zapoluje w innych, bardziej tradycyjnych aptekach.

Rozmawiałam dzisiaj telefonicznie z Panią Dermatolog, i podała mi namiary na lekarza który wykonuje trichogram, czyli mikroskopowe badanie korzeni włosa rosnącego, co ma dać obraz w jakiej fazie są moje włosy i podobno dowiem się dzięki temu jaki jest rodzaj mojego łysienia. Dermatolog uważa, że ostatecznie nic mi to nie da, bo i tak leczenie będzie takie samo bez względu na przyczynę.

Są 3 opinie na temat mojego wypadania włosów(oczywiście nie moje tylko lekarzy, dermatologów, znachorów i innych szarlatanów)
-łysienie talogenowe
-łysienie  które jest wynikiem łojotoku
-łysienie androgenowe
hmmm, to właściwie większość łysień. Ej no chyba nie leczy się ich wszystkich w ten sam sposób!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) To dla mnie bardzo ważne, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami.
Anonimki bardzo proszę, podpisujcie się, bo później was mylę:)