sobota, 8 września 2012

Moja peleryna ;)

W przyszłym tygodniu idę ściąć włosy, niech sobie odpoczną same od siebie. Aktualnie to są takie pióra, że dlugie ładnie nie wyglądają (chociaż porażająco długie jak widać nie są). Przy tym, że jest ich bardzo mało to jeszcze są bardzo cienkie.

Foto:


Zdjęcie mało wyraźne, ale może i dobrze...nie widać nawet na nim, że są takie liche.

A to mój aktualny zestaw myciowo-pielęgnacyjno-leczniczy :)
-do mycia: Emolium na zmianę z La Roche Posay Kerium D.S.
-do wcierania Loxon 2%


2 komentarze:

  1. Napiszę, iż masz ładne włosy. Nie widać aby mogły wypadać. Życzę powodzenia w walce o włosy.

    Dodaję do ulubionych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To powiem Ci, że to chyba jednak ta jakość zdjęcia dużo robi ;) Chociaż faktem jest, że z tyłu prezentują się lepiej niż z przodu, zapewne wynika to z faktu, że tył głowy mam mniej dotknięty wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) To dla mnie bardzo ważne, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami.
Anonimki bardzo proszę, podpisujcie się, bo później was mylę:)