niedziela, 9 września 2012

witaminy NOVOPHANE

Wczoraj nabyłam witaminy które polecała mi moja dermatolog: NOVOPHANE.

4 lata temu jak do niej chodziłam polecała  mi MERZ SPECIAL, natomiast od tamtego czasu zmienił się dość znacząco jego skład, na tyle, że przestał być lekiem sprzedawanym w aptece, a stał się suplementem diety. Dużo osób które sobie chwaliło Merz Special,  zauważyło, że nie ma już tak dobrych efektów przy nowym składzie. Od maja do lipca go stosowałam. Niestety faktycznie nie zauważyłam, żadnych efektów.

NOVOPHANE kaspułki,  jest również suplementem diety, nie lekiem. Producent zaleca, stosowanie przynajmniej przez 2 miesiące, 2 razy dziennie po jednej tabletce w trakcie posiłku.








Skład ( w 2 kapsułkach):
- Cystyna - 200mg
- Metionina - 200mg
-Witamina C -  60mg (75%) dziennego spożycia (również w 2 kapsułkach)
-Witamina - 10 mg ET (83%)
-Witanina B5 - 6mg (100%)
-Witamina B6 - 2mg (143%)
-Witamina B2 - 1,6mg (114%)
-Witamina H - 150ug (300%)
-Żelazo 14mg (100%)
-Cynk - 10mg (100%)
-Magnez - 57mg (15%)

Dzisiaj pierwsza dawka. Przyjmowane podczas posiłku nie wywołują mdłości. Dla mnie jest to o tyle istotne, że podczas przyjmowania większości witamin jest mi niedobrze :(

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:) To dla mnie bardzo ważne, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami.
Anonimki bardzo proszę, podpisujcie się, bo później was mylę:)